19 Ocak 2014 Pazar

Pepee oyunları ve çizgi filmleri



Pepee oyunları onun yaptığı enfiye kutusu ile, yeğeni sessizce bakarak el. Bir kez daha o sanki, meme onu dokundu parmağını, hangi ile, küçük bir kılıç ince nokta vardı hassas incelik, o, vücuda onu koştu ve dedi 'Arkadaşım, ben altında sistem sürdürmekte, ölecek ki ben yaşadım. ' O söylemişti, o bir sonuçlanan tutam aldı enfiye ve cebinde kutusu koydu. 'Rasyonel bir yaratık olmak daha iyi, "diye sonra, daha sonra eklendi , masada bir küçük çan zil 've doğal kabul kader. Ama, Mösyö Charles kaybolur, görüyorum. ' 'Bu özellik ve Fransa bana kaybolur,' yeğeni ne yazık ki, dedi, 'Ben onları feragat.' 'Vazgeçmeyi ikisi de senin mi? Fransa olabilir, ama özelliğidir? Bu pek kayda değer, ama, öyle yok mu? ' 'Ben henüz iddia etmek, ben kullanılan bir deyişle, niyeti yoktu. Eğer ona yarın-', sizden bana geçti 'Hangi Ben olası değil umut makyaj var.' '-Ya da yirmi yıl dolayısıyla-' 'Bana çok fazla onur yapmak,' Marquis dedi 'hala, ben Bu varsayım tercih ederim. ' '-Ben terk ve başka ve başka bir yerde yaşayacaktı. Bu vazgeçmek azdır. Ne ancak sefalet bir vahşi ve berbat! ' 'Hah!' Marquis lüks yuvarlak bakarak, dedi oda.
'Göz için burada, yeterince adil, ama bütünlüğünü görülen, gökyüzünün altında, ve gün ışığı ile, bunun bir çökmekte kule atık, kötü yönetim, gasp, borç, ipotek, baskı, açlık, çıplaklık ve acı. ' 'Hah!' Marquis iyi memnun bir şekilde, tekrar söyledi. Hiç benim olursa ', bazı eline konulur (böyle bir şey mümkün ise) yavaş yavaş serbest bırakmak için daha iyi nitelikli aşağı doğru sürükler ağırlık, böylece mutsuz bırakamazlar insanlar ve kim uzun sıkılmış olmuştur başka bir nesil dayanıklılık, olabilir, son noktasına, daha az acı, ama benim için değil. Orada üzerinde bir lanet olduğunu ve üzerinde Tüm bu topraklarda. ' 'Ve? Sen amcası dedi. 'Merakımı bağışla, yok sen, Yeni felsefesi altında, nezaketle yaşamak niyetinde? ' 'Ben bile, benim vatandaşlarının başkalarının, yaşamak için, yapmanız gerekir sırtlarını de asalet ile, bazı daywork yapmak zorunda kalabilirsiniz. ' Pepee izle 'Örneğin, İngiltere'de?' 'Evet. Aile onur, efendim, bu ülkede benden güvenlidir. Soyadı ben, başka bir bana muzdarip olabilir başka bu ayı. ' Çan zil ışıklı üzere bitişik yatak odası neden olmuştu. Şimdi üzerinden, parlak parlıyordu iletişim kapısı. Marquis bu şekilde baktı ve onun vale ve çekilen adım için dinledi. 'İngiltere orada zenginleşti nasıl kayıtsızca görmek, size çok çekici,' diye dönüm, sonra gözlenen bir gülümseme ile yeğeni onun sakin yüz. 'Ben zaten orada refaha için, ben olduğumu söylediler, mantıklı Sana borçlu olabilir, efendim. Geri kalanı için, bu benim olayım Sığınma. ' 'Onlar Refuge olduğunu, bu övünen İngilizce, söylemek Pepee oyunları birçok. Bir Sığınma bulmuş bir vatandaşı biliyor var? Doktor? ' 'Bir kızı ile?'

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder