20 Kasım 2013 Çarşamba

Şimdi Tam Zamanı Erken Kalkma

Şimdi Tam Zamanı Erken Kalkma Yalan söylüyorsun! Katip çağrı! Sen ben hasta olduğunu biliyordu ve Kendimi ihanet yapmak için bir çılgınlık haline bana çalışmak için çalıştı, nesne oldu! Gerçekleri üretin! Hepsini anlıyorum. Hiçbir delil var, sen Zametov en gibi sadece sefil rubbishly şüpheleri var! Sen benim karakter biliyordum istedim öfke beni sürücü ve sonra rahipler beni yıkmak için ve milletvekilleri .... Onlar için bekliyorsunuz? ha! Nedir bekliyorsun? Onlar nerede? Bunları üretmek? ' 'Neden milletvekili, benim iyi dostum? Ne gibi şeyler insanlar olacak hayal! Ve bunu yapmak için siz şeklinde hareket olmaz demek, sen, sevgili dostum iş bilmiyorum .... Ve Gördüğünüz gibi hiçbir kaçan formu, var, 'Porfiry bir gürültü duymuş olabilir, üzerinden kapıda dinleme, diye mırıldandı. 'Ah, geliyorlar,' Raskolnikov ağladı. 'Sizin için gönderdik
onları! Onları beklenen! Evet, hepsini üretmek: senin ne gibi milletvekilleri, sizin tanık,! ... Ben hazırım! ' Ama şu anda bir garip olay o kadar beklenmedik bir şey, meydana Raskolnikov ne Porfiry ne Petrovitch onların böyle bir sonuç için baktım olabilir görüşme. Bölüm VI O daha sonra sahne hatırladı, bu nasıl Şimdi Tam Zamanı Erken Kalkma Raskolnikov gördüm. Kapının arkasında gürültü artmış ve aniden kapı biraz açıldı. 'Ne oldu?' Rahatsız Porfiry Petrovitch, ağladı. 'Neden, emir verdi ... ' Bir an için hiçbir cevap oldu, ama açıktı orada kapıda birkaç kişi vardı ve bu onlar görünüşe göre geri birileri bastırıyor. 'Ne oldu?' Porfiry Petrovitch huzursuzca, tekrarladı. 'Mahkum Nikolay getirilmiştir,' birisi yanıtladı. 'O istedi değil! Onu al! Onu beklesinler! O burada ne? Nasıl düzensiz! 'Porfiry için acele, ağladı kapı. 'Ama ...' aynı ses başladı ve aniden durdu. İki saniye, daha fazla değil, gerçek mücadele harcandı sonra birisi çok, daha sonra bir adam şiddetli bir kıpırdamak verdi, ve soluk, odaya yürüdü. Bu adamın görünümü ilk bakışta çok garip oldu. O hiçbir şey görmek sanki, düz ondan önce baktı. Orada Gözlerinde bir parıltı belirlenmiş oldu, aynı zamanda orada o yürütülüyor sanki, onun karşısında bir ölüm solukluk oldu iskele için. Onun beyaz dudakları hafifçe seğirmesi edildi. O bir işçi gibi giyinmiş ve orta oldu yüksekliği ile, yuvarlak kırpma onun saç kesme, ince, çok genç ince yedek özellikleri. Geri itme vardı adam odaya onu takip ve kendisine ele geçirmeyi başardı omuz, o bir gardiyan vardı; ama Nikolay kolunu çekti uzak. Birkaç kişi kapı içine merakla kalabalık. Bazıları bütün bu neredeyse anında gerçekleşti içeri almaya çalıştı. 'Git, bu çok erken! Sizin için gönderilen kadar bekle! ... Neden bu kadar yakında onu getirdin? 'Porfiry Petrovitch son derece rahatsız, diye mırıldandı, ve onun dışında atılmış gibi hesaplaşma. Ama Nikolay birden diz çöktü. 'Ne oldu?' Porfiry sürpriz, ağladı. 'Ben suçlu değilim! Mine günahtır! Ben katil değilim, 'Nikolay , aniden mafsallı yerine nefes nefese, ama oldukça konuşma yüksek sesle. Tüm olmuştu sanki on saniye sessizlik oldu aptal vurdu, hatta gardiyan mekanik, geri adım attı kapıya çekildi ve taşınmaz durdu. 'Ne oldu?' Porfiry Petrovitch onun kurtarma, ağladı anlık sersemleme. 'Ben ... katil değilim,' kısa bir sonra, Nikolay tekrar duraklama. 'Ne ... ... ne ... kime öldürdün?' Porfiry Petrovitch açıkça şaşkın oldu. Nikolay yine bir an için sessiz kaldı. 'Alyona Ivanovna ve kız kardeşi Lizaveta Ivanovna, ben ... öldü ... bir balta ile. Karanlık bana geldi, 'diye ekledi aniden, ve yine sessiz kaldı. Hâlâ dizlerinin üzerinde kaldı. Porfiry Petrovitch durdu meditasyon, ama aniden sanki bazı anlar için kendine geldi ve davetsiz seyirci geri salladı. Onlar anında kayboldu ve kapıyı kapattı. Sonra baktı Raskolnikov doğru, kim, köşede duruyordu Nikolay de çılgınca bakan ve ona doğru hareket, ama durdu kısa, sonra tekrar Nikolay gelen Raskolnikov baktı ve Nikolay da, ve kendini dizginlemek mümkün görünen darted ikincisi de. 'Sen çok büyük bir aceleniz,' neredeyse, ona bağırdı öfkeyle. 'Sana ne oldu istemedim .... Konuşun, yaptı Onları öldürmek? ' 'Ben katil değilim .... Ben ifade vermek istiyorum, 'Nikolay telaffuz. 'Ach! Onlara ne ile öldürdün? ' 'Bir balta. Ben hazır vardı. ' 'Ach, bir acele var! Yalnız mı? ' Nikolay soruyu anlamadı. 'Tek başına yapmak mı?' 'Evet, tek başına. Ve Mitka suçlu değildir ve hiçbir pay bu. ' 'Mitka hakkında acele etme! A-ach! Bu nasıl oldu zaman böyle aşağı koştu? Hamallar bir araya geldi Her iki! ' 'Onları kokusu kapalı koymak oldu ... Ben, Mitka sonra koştu' O hazırlamıştı sanki Nikolay, aceleyle cevap verdi cevap. 'Biliyordum!' Porfiry sıkıntı ile, ağladı. 'Bu kendi değil o anlatıyor masal, 'kendi kendine sanki mırıldandı, ve aniden gözlerini tekrar Raskolnikov dayanıyordu. Zanlının böylece için Nikolay ile ele alındı an o Raskolnikov unutmuştu. Biraz alınan oldu şaşırmış. 'Sevgili Rodion Romanovitch, affedersiniz!' Diye kadar uçtu Ona, 'bu yapmayacağım, ben gitmek gerekir korkuyorum ... hiç iyi Lütfen kalıyorum ... I will ... Gördüğünüz, bu ne sürpriz! ... Hoşça kal! ' Ve onu kolundan alarak, o kapıya onu gösterdi. 'Ben bunu beklemiyordum değil mi?' Raskolnikov söyleyen, henüz tam olarak durumu kavramış değil olmasına rağmen, cesaretini geri kazanmış. 'Sen, ya benim arkadaşım beklemiyorduk. Bakın nasıl el titriyor! O-o! ' 'Siz de, Porfiry Petrovitch titriyorsun!' 'Evet, ben, ben bunu beklemiyordum.' Onlar kapıda zaten vardı; Porfiry için sabırsız Raskolnikov gitmiş gibi. Şimdi Tam Zamanı Erken Kalkma 'Ve küçük bir sürpriz, bunu göstermek için gidiş değildir ben? 'Raskolnikov alaycı dedi. Diye soruyor olarak 'Neden, onun dişleri o-o, gevezelik! Sen ironik bir kişi! Biz karşılamak kadar, gel! ' 'Sanırım veda inanıyorum!' 'Tanrı'nın elinde bu,' Porfiry doğal olmayan bir gülümseme ile, diye mırıldandı. O ofis yürürken, Raskolnikov fark birçok kişi ona bakarak olduğunu. Bunlar arasında gördü Thehouse gelen iki hamal, kimi o davet ettiğini karakola gece. Bekliyorlar orada durdu. Ama o bir ses duydum daha merdivenlerde en erken oldu Arkasında Porfiry Petrovitch. Yuvarlak Torna, o gördü ikinci nefes nefese, ondan sonra çalışıyor. 'Bir kelime, Rodion Romanovitch, geri kalan her şey gibi, içinde var Tanrı'nın elinde, ama form meselesi olarak sana sormak zorunda kalacağız ... biz tekrar, uzere toplanacaktır bazı sorular vardır Biz? ' Ve Porfiry bir gülümseme ile ona bakan, durdu. 'Biz Gidelim mi? "Diye tekrar etti. Bir şey daha söylemek istiyor gibiydi, ama yapamadı sesimizi. 'Sen ne için, bana, Porfiry Petrovitch affet gerekir sadece geçti ... Ben kaybettim, 'Raskolnikov, başladı kim şimdiye kadar o karşı konulmaz onun serinlik görüntülemek için eğimli hissettim cesaretini geri kazanmış. 'Söz değil, Rica ederim,' Porfiry neredeyse neşeyle, yanıtladı. Çok 'Kendimi, ... Ben kötü bir öfke var, itiraf! Ama biz yine toplanır. Tanrı'nın iradesi varsa, biz olabilir Bir başka büyük bir bakın. ' 'Ve yoluyla ve birbirine tanıyacaksınız?' Raskolnikov ekledi. 'Evet, ve aracılığıyla birbirlerini tanımak,' razı Şimdi Tam Zamanı Erken Kalkma Porfiry Petrovitch, ve o görünümlü, gözleri berbat ciddiyetle Raskolnikov de. 'Şimdi bir doğum günü için gidiyoruz Parti? ' 'Bir cenaze için.' 'Tabii ki, cenaze! Kendine iyi bak, ve almak.


Şimdi Tam Zamanı Erken Kalkma

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder