6 Aralık 2013 Cuma

Şimdi Tam Zamanı Oyuncak Toplama


Şimdi Tam Zamanı Oyuncak Toplama Yağmur vardı durdurdu ve kükreyen bir rüzgar vardı. O, titreme başladı ve bir an için bile özel bir ilgi bir göz, soruşturma ile Küçük Neva siyah suları baktı. Ama yakında su ile ayakta, çok soğuk hissettim, o döndü ve Y. Prospect doğru gitti. O sonsuz boyunca yürüdü bir kez daha uzun bir süre için Street, yaklaşık yarım saat daha ahşap kaldırımda karanlıkta tökezleyerek, ama sürekli caddenin sağ tarafında bir şey arıyor. Son zamanlarda bu sokakta geçen fark ettim olduğunu var Bir ahşap inşa sonuna doğru yere otel, ama oldu oldukça büyük ve o hatırladı adını bir şeydi Edirne gibi. O yanlış değildi: otel o başarısız olamazdı o Tanrının unuttuğu yerde bu kadar göze çarpan oldu karanlıkta bile görmek için. Uzun, kararmış ahşap oldu bina ve geç saatte rağmen ışıklar vardı içinde pencere ve yaşam belirtileri. O gitti ve sordu bir oda için koridor tanıştım bir düzensiz adam. İkincisi, Svidrigaïlov tarama, kendini birlikte çekti ve Suç ve Ceza? 0? de, uzaktan yakın ve küçük bir oda için bir kez götürdü merdiven altında koridorun sonunda,. Başka bir, yoktu Tüm işgal edildi. Düzensiz
adam inquiringly baktı. 'Çay var mı?' Svidrigaïlov sordu. 'Evet, efendim.' 'Başka ne var?' 'Dana, votka, savouries.' Şimdi Tam Zamanı Oyuncak Toplama 'Bana çay ve dana eti getir.' 'Ve başka bir şey ister misin?' Diye belirgin şaşkınlıkla sordu. 'Hiçbir şey, hiçbir şey.' Düzensiz adam tamamen hayal kırıklığına uğramış, gitti. 'Güzel bir yer olmalı,' Svidrigaïlov düşündüm. 'Nasıl oldu ben bunu bilmiyordum? Ben bir kafe geldi sanki ben bakmak bekliyoruz yolda bazı macera chantant ve oldu. Bizim için burada kalmak kim olduğunu bilmek ilginç olabilir mi? ' O mum ışıklı ve daha dikkatli oda baktı. Svidrigaïlov olabilir düşük perdeli böylece bir oda oldu sadece sadece ayakta, o bir pencere vardı, yatak, hangi çok kirli ve düz-lekeli sandalye ve masa oldu neredeyse o kadar doldurdu. Onlar yapılmış sanki duvarlar baktı eski püskü kağıt kaplı plakalar,, bu yüzden yırtık ve tozlu bu genel renk sarı-olabilir hala yapılabilir ama desen, ayırt edilemez oldu. Duvarları biriydi oda değildi ama, eğimli tavan ile kısa kesti bir tavan ama sadece merdiven altında. Svidrigaïlov, mum belirlenen yatağa oturdu ve düşünce içine battı. Ama garip bir kalıcı üfürüm bazen çekti yan odada bir not yükseldi hangi ? 0? Planet eBook.com ücretsiz e-kitaplar onun dikkatini. Üfürüm andan itibaren sona olmasaydı o odaya girdi. O dinledi: Birisi azarlama edildi ve hemen hemen gözyaşlarıyla azar, ama tek bir ses duydum. Svidrigaïlov, kalkıp eliyle hafif gölgeli ve Aynı anda o duvarda bir çatlak yoluyla ışık gördüm, o gitti Ve birkaç baktı. Biraz olan oda, onun daha büyük, iki işgalcilere vardı. Bunlardan biri, bir çok kırmızı iltihaplı yüz ile kıvırcık kafalı adam, duruyordu bacaklarını geniş ile, paltosunu olmadan, bir hatip bir poz onun dengesini ve üzerinde smiting kendini korumak için ayrı meme. O ile, bir dilenci olmak ile diğer sitem Hiçbir ayakta ne olursa olsun sahip. O oluk diğer dışarı aldığını ilan etti ve ona dönüşebilir Providence sadece parmak görüyor diye sevdim zaman ve bu Tüm. Onun suçlamaktan amacı bir sandalyede oturan ve oldu hapşırmak için korkunç isteyen bir adamın hava vardı, ama Şimdi Tam Zamanı Oyuncak Toplama Yapamam. Bazen üzerinde utangaç ve befogged gözlerini çevirdi belli ki hoparlör, ama en ufak bir fikri yoktu ne onun hakkında konuşuyor ve pek de duyuldu. Bir mum oldu masaya yakıp, şarap-gözlük, votka, ekmek ve salatalık neredeyse boş şişe ve bardak vardı bayat çay tortu ile. Bu da dikkatle bakan sonra, Svidrigaïlov kayıtsızca döndü ve oturdu yatak.


http://www.cizgifilmi.gen.tr/izle-simditamzamani-cizgifilmleri.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder